dimarts, 16 de juny del 2009

VRIL a judici



El company Paco, del projecte sorollístic VRIL, s'ha vist enredat, per una mala jugada, en un embolic pels drets del nom. Una banda de Canaries, amb el mateix nom artístic però estils absolutament diferents (i amb les mateixes possibilitats d'omplir estadis i vendre discs com les rock stars) a registrat el nom obligant a VRIL (noise) a canviar el nom no sigui que li prengui públic i els suculents ingressos per la marca que ells han registrat.

En fi, us deixo el comunicat enviat pel mateix Paco-Vril explicant la moguda.

Queridos amigos, conocidos y visitantes de este blog y de mi myspace, tengo que deciros que por un tema de una demanda judicial que ha puesto un grupo de musica de Las Islas Canarias llamado casualmente "vril" tengo que cambiar mi nombre ya que ellos lo han registrado y he recibido dos burofax con amenazas de llevarme a juicio si no lo cambiaba, es penoso que haya gente aun con esa actitud tan fascista y prepotente, teniendo en cuenta que son dos estilos de musica totalmente divergentes, creo sinceramente que es mucho mas enriquecedor para un artista crear y ampliar su obra que no ir poniendo BUROFAX amenazadores a otros artistas (desde luego que toda esa mentalidad arcaica se refeja en su obra) por lo tanto a partir de ahora habra un pequeño cambio que espero este dentro de la legalidad sera...VRILnoise.

saludos
Paco

I aquí el link de la banda "perjudicada": http://vrilmusic.com/

Des d'Artilleria Pesada el nostre més absolut recolzament a VRILnoise, amb l'art no es fan martingales comercials!!!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...