dijous, 10 de maig del 2012

NOVA EDICIÓ DE TRUCO ESPÁRRAGO



MUBLES / GRASSA DATO 
Oh Pequeño Muble / Los Que Habitan en la Oscuridad

De Bilbo procedeixen MUBLES, una banda formada al febrer de 2008 per gent de bandes com Xedh, Kakofunk,Vàlvula antiretorno o KRPNTRS, que retorna el perill als sons experimentals. "Oh Pequeño Muble" és un tema desagradable, fràgil i psicològicament intens, un descens a les clavegueresde l'ànima, en el qual tenen especial protagonisme els versos dadà d'Álvaro Matilla. 

Grassa Dato continua amb el seu prodigiós ritme de treball. La seva proposta, basada en el noise, el power electronics i l'electrònica més psicodèlica ha anat incorporant nous recursos, matisos i atmosferes, sense prescindir mai del seu característic so erosiu. "Els Los que habitan en la oscuridad " és el tema més industrial de la discografia de Grassa Dato. En ell les masses de soroll dens i grinyolant conviuen amb ritmes i loops, acoblaments reverberats en espais al • lucinògens i atmosferes sufocants, plenes de foscos i violents matisos.  

" Oh Pequeño Muble / Los que habitan en la oscuridad " es presenta en una casset professional amb 2 talls i 42 minuts de música, en una edició limitada a 56 còpies. La cinta es pot aconseguir per 5 euros més despeses d'enviament a través de Truco Espárrago. 

-------------------------------------------------------

De Bilbo proceden Mubles, una banda formada en febrero de 2008 por gente de bandas como Xedh, Kakofunk, Válvula Antirretorno o KRPNTRS, que devuelve el peligro a los sonidos experimentales. “Oh Pequeño Muble” es un tema desagradable, frágil y psicológicamente intenso, un descenso a las cloacas del alma, en el que cobran especial protagonismo los versos dadá de Álvaro Matilla. 

Grassa Dato continúa con su prodigioso ritmo de trabajo. Su propuesta, basada en el noise, el power electronics y la electrónica más psicodélica ha ido incorporando nuevos recursos, matices y atmósferas, sin prescindir nunca de su característico sonido erosivo. “Los que habitan en la oscuridad” es el tema más industrial de la discografía de Grassa Dato. En él las masas de ruido denso y chirriante conviven con ritmos y loops, acoples reverberados en espacios alucinógenos y atmósferas sofocantes, llenas de oscuros y violentos matices. 

“Oh Pequeño Muble / Los que habitan en la oscuridad” se presenta en una cassette profesional con 2 cortes y 42 minutos de música, en una edición limitada a 56 copias. La cinta se puede conseguir por 5 euros más gastos de envío a través de Truco Espárrago. 


Contacte: 
Descàrrega mp3 promocional: 
Més informació: 


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...