divendres, 19 de març del 2010

EL BUQUE MALDITO - SPANISH HORROR WEEKEND

.

EL BUQUE MALDITO presenta
SPANISH HORROR WEEKEND

Divendres 9 de Abril - 20h. Projecció de "El ataque de los muertos sin ojos " (1973). Amb la presència de l'actriu Esperanza Roy.

Dissabte 10 d'Abril - 18h. Projecció de " El jorobado de la morgue " (1973). Amb la presència del director Javier Aguirre.

Després d'unes setmanes de descans, tornem amb una sessió molt especial composta per dos títols de culte: " El ataque de los muertos sin ojos ", d'Amando de Ossorio, i " El jorobado de la morgue ", de Javier Aguirre. Dues pel.lícules de terror espanyoles realitzades a la dècada dels setanta.

El primer passe serà el divendres 9 d'abril, amb la pel lícula del realitzador gallec " El ataque de los muertos sin ojos ".
Segona entrega de la seva mítica tetralogia sobre els Templers i on comptarem amb la presència de l'actriu protagonista Esperanza Roy, tot una icona de l'Espanya de la dècada dels setanta.

I el dissabte 10 d'abril, la projecció de " El jorobado de la morgue ".
Un dels grans clàssics del cinema de terror espanyol compost per un repartiment de luxe, Paul Naschy, Maria Perschy, Antoni Maians, María Elena Arpón i Manuel de Blas, entre altres, i on els experiments del mad doctor Orla, interpretat per Alberto Dalba , amb el seu ajudant Gotha, Paul Naschy en una de les millors interpretacions, ens faran gaudir de tot un clàssic signat pel director Javier Aguirre, que estarà amb nosaltres en la projecció per parlar-nos de la pel.lícula i d'altres treballs seus relacionats amb el cinema fantàstic i de terror com " El gran amor del conde Drácula " (1973).

-----------------------------------------------------

Viernes 9 de Abril - 20h. Proyección de "El ataque de los muertos sin ojos" (1973). Con la presencia de la actriz Esperanza Roy.

Sábado 10 de Abril - 18h. Proyección de "El jorobado de la morgue" (1973). Con la presencia del director Javier Aguirre.

Tras unas semanas de descanso, volvemos con una sesión muy especial compuesta por dos títulos de culto: "El ataque de los muertos sin ojos", de Amando de Ossorio, y "El jorobado de la morgue", de Javier Aguirre. Dos películas de terror españolas realizadas en la década de los setenta.

El primer pase será el viernes 9 de abril, con la película del realizador gallego "El ataque de los muertos sin ojos".
Segunda entrega de su mítica tetralogía sobre los Templarios y donde contaremos, en el pase, con la presencia de la actriz protagonista Esperanza Roy; todo un icono de la España de la década de los setenta.

Y el sábado 10 de abril, la proyección de "El jorobado de la morgue".
Uno de los grandes clásicos del cine de terror español compuesto por un reparto de lujo, Paul Naschy, María Perschy, Antonio Mayans, María Elena Arpón y Manuel de Blas, entre otros, y donde los experimentos del mad doctor Orla, interpretado por Alberto Dalbés, junto a su ayudante Gotho, Paul Naschy en una de sus mejores interpretaciones, nos harán disfrutar de todo un clásico firmado por el director Javier Aguirre, que estará con nosotros en la proyección para hablarnos de la película y de otros trabajos suyos relacionados con el cine fantástico y de terror como "El gran amor del conde Drácula" (1973).

Entrada gratuita.

Centro Garcilaso
C/. Juan de Garay, 116
Barcelona
Sagrera L1-L5

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...